min helg

Min helg var superfin, som vanligt. Fredagen fylldes utav mys med mina fina flickor som igår åkte till Norge. Vi åt middag på Pappa Ninmari vilket följdes utav idolmys med mycket prat och skratt hemma hos Ebbis. Fina fina tjejer, love u. I lördags hängde jag på stan med Astrid och mami. Klackade om skor, köpte byxor och fikade. Så himla mysig dag! På kvällen åt jag middag hos mormor med familjen och mötte sedan upp Michelle för förkrök hos Hugo med massa folk. Harrys var kul men ush vad kallt det är ute nu, är inte alls sugen på att gå ut på krogen när det är såhär kallt. FY. I söndags hade jag filmmys med Isac, Jimmie och Patrik. Tror jag somnade men det var nog trevligt. En sabra helg verkligen, lite av allt liksom. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0